درباره ما

گروه صنعتی صنایع ایران و صنعت ایران

مشاور, مجری, طراحی, تولید, مونتاژ, راه اندازی, تعمیر, بروزرسانی, تجاری سازی ایدهها و بازاریابی فروش محصولات صنایع برای فعال نمودن و یا بالا بردن بهره وری کارخانجات صنایع و صنعت (هلدینگ صنایع و صنعت)

                                                                                                              به نام خدا

      از دیر باز که گسترش دامنه نیازهای بشری موجب نوآوری, ابداع و اختراع گردید ، کار و تولید نیز شکل گرفت و جوامع مختلف انسانی در ابعاد گوناگون ، بدون استثناء رو به گسترش نهاد و کار و تولید نهادینه گردید. صرف نظر از بهره هوشی و توان فیزیکی و دسترسی به منابع و ذخایر زیرزمینی و مشهود سرزمین ها ابناء بشرفرآیند تکاملی را با سرعت های متفاوت آغاز نمودند و در این میان عوامل فوق آثار و تحمیل خود را بر سرعت ترقی جوامع مختلف نشان دادند.
     پس از زمانی شاخصه های پیشرفت ، درجوامعی که به نوعی با کاریزما و بهره هوشی بالا و مدیریت و سازمان دهی همراه بود با بهره گیری از نیروی کار ارزان پایین دستی ، شروع به صعود و ایجاد تمایز، ثروت و قدرت نمود . 
     پس قدرت در تولید بهتر و در مرحله بعد در تولید انبوه و سپس در فرآیند مدیریت منابع ، تولید وخدمات درگستره زمین ،غنی و بارورگردید و ایده های بشر درچگونگی استفاده ازکلیه عوامل موجود در شاخه های متفاوت شکل گرفت . 
     بنابر روایت تاریخ ، هدایت و مدیریت اندیشه نو که همواره ناشی از خلاقیت بوده باعث گردید تا جوامع بشری به طبقه بندیهای متفاوتی تن دهد و به عنوان سرنوشت محتوم آنرا باور نماید . 
     اما گذر از پیله تنیده شده و ایجاد تحرک و نوآوری و قبول خطرات و احتمالات غیر قابل پیش بینی و ورود به میدان رقابت فشرده تولید ، امری است که نه به عنوان یک قاعده بلکه به عنوان یک استثناء در ایجاد بنگاه های تولیدی همواره نقش داشته است و جالب تر آنکه این خطر پذیری ها غالبا نتایج درخشانی در پی داشته اند . 
                                                     

                                                                                                 “آنکه نتایج متوسط را نمی پذیرد ، غالبا بهترین نتایج را به دست می آورد “

     گروه صنعتی صنایع ایران و صنعت ایران با وجود كادر مهندسي بسيار قوي ،‌تجهيزات توليدي تخصصي و انحصاري ، تعهد و التزام پرسنل و مديريت شركت به امر كيفيت و تحويل به موقع ، همكاري با توليد كنندگان معتبر داخلی ، وجود شبكه گسترده فروش و خدمات باعث گرديد اين شركت در مدت فعاليت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام كليه سفارشات در يافتي ، نامي نيك از تلاش صنعتگر ايراني در صنایع داخلی بر جاي بگذارد.

     – ارائه خدمات مشاوره در زمینه های  مختلف صنایع و صنعت ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )

     – مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنایع و صنعت

     – مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنایع و صنعت

     – طراحی و احداث واحدهای صنایع و صنعت ( تاسیسات و ابنیه )

     – اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنایع و صنعت

    – تامین و تدارک کلیه لوازمات صنایع و صنعت ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )

     – همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنایع و صنعت ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO, مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین المللی بازرگانی, بازرگانی خارجی, برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری )

     – فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنایع و صنعت ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM 

     – مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنایع و صنعت

     – تامین مالی

       ما به دنبال ايجاد فرصت هاي جديد  براي کسب و کار شما هستيم, فرصت هاي کسب و کار نبايد از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار مي تواند به تحولي مثبت در فضاي کسب و کار شما بينجامد, براي شروع  و اثبات عملي اينکه ما هواي شما را داريم با ما تماس بگيريد.

                                                                                                              گروه صنعتی صنایع ایران و صنعت ایران

گروه صنعتی صنایع ایران و صنعت ایران
ارسال پیام
logo-samandehi